Alla inlägg under november 2010

Av Mickiz Andersson - 30 november 2010 21:46

Hej hej ! 

idag vart det skolan som vanligt -_- ! 

fick 10 mappar med mig hem tror ja! 

eftersom jag ska bort! 

Jag ska ju åka till umeå och kolla på skola och prata med rektorn ! 

eftersom jag antagligen ska flytta dit! 

kanske inte ngt fel på stället men kommer fett sakna massa! 

as jobbigt att flytta ...

men mina vänner har lovat att vara sociala på sms hela dagen till jag är framme i umeå...

gött! <333 

iaf så försöker jag hitta en låt men det gör jag inte... :(

aja låt tips få höra ?? :D <3

aja duschen nu puss hej! <3

Av Mickiz Andersson - 29 november 2010 02:18

mitt internet bråkar :( 

därför passar denna! 

+ att jag älskar han asså inte allvarligt men han är bara för skön / cool ! :) 


Av Mickiz Andersson - 29 november 2010 02:14

hej hej! 

igår var det skylt-söndag då . 

var där med fanny.

vi gick på coop och kollade lite..

sen gick vi te folkan och kollade på bio.

en barn film tror ja .. det handlade om en flicka och en massa djur . vargar och rävar m.m hon fick utegångsförbud för att hon var ute för länge ! 

iaf så ska jag in i duschen! 

have a nice morning! :) 

puss hej <3

Av Mickiz Andersson - 28 november 2010 22:23

hej hej ! 

nu har jag inte kunnat blogga för mitt internet ... 

iaf ska jag duscha byebye! <3

puss hej!


love this song :D <3<3<3<3<3

puss på er! skolan imorgon :(


Av Mickiz Andersson - 27 november 2010 13:10

 så fin låt! :)<33

Av Mickiz Andersson - 27 november 2010 12:26

godmorgon/eftermiddag...

nu ska jag snart in i duschen ..

fett kul.....

iaf så vart dagen i går tråkig!!!

torsdagen blev bra :P (Y) 

folk blev utkastade...

dom drack/söp under en trappa fast ingen typ märkte (Y)

heheh

iaf så blire duschen sen smsa så byebye <333 

puss hej

Av Mickiz Andersson - 26 november 2010 18:34

hej hej ! 

kunde inte blogga innan ! 

internet har dampat ! :(

iaf så gör det de ibland! 

har inte gjort mkt idag! 

ska äta godis och se film med mina söta brorsor nu! ....

aja ha en underbar lördag! :D 

hoppas eran fredag var kul..

min va fantastisk .. =)

fast carro en vän ...

skulle tvätta mitt hår för hon vart as arg när jag inte ville först så sen fick hon =)

hehe

iaf så måste jag färga om håret! 

för nu är det gråt typ tack vare carro :/ :D 

men hon sa ju inte att pärlglans va för blondiner typ :)

aja ha en underbar lördag mina vänner :D <3

pusshej! <3

Presentation


Mickiz !
13 år född i falköping! :D
ngt mer? :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards