Alla inlägg under december 2010

Av Mickiz Andersson - 31 december 2010 23:45

nu blir det ut och kolla runt lite puss

Av Mickiz Andersson - 31 december 2010 15:18

gott nytt år !

nyår idag då ! 

bloggar mer sen puss!

Av Mickiz Andersson - 31 december 2010 01:31

hej hej! 

Har ni nyårs  löften ?

mina är :

1. Aldrig glömma mina vänner !

2.Fixa nya kläder innan skolan ..

3.Smsa pappa :)

4.skriva världens finaste eller inte sak till mina vänner !

5 Inte dricka !

6 Ha en glad min även om jag mår daligt !

7.vara så social jag kan mot familjen i stället för telefonen!

8. Läsa alla mina kompisar bloggar!

9. Lyssna på vad alla mina kompisar har att säga och hjälpa dom! <3


ha en bra nyår :D 

och fortsatt år !


och jag kommer med bilder ;) puss ! <3

Av Mickiz Andersson - 27 december 2010 15:59

hej hej! 

idag har det bara varit sängen ...

tänkte nyår är snart och inga speciella kläder att ha ...

någon bra kläd sida ? :)

tack så mkt ifall ni hjälper mig :) 

hehe 

puss puss! <3

Av Mickiz Andersson - 26 december 2010 21:15

hej hej! 

trevlig kväll i kväll ! 

blir skräck film idag igen men mamma och micke! 

igår somna dom så jag titta själv ... -.- 

men nu ska dom va vakna !

micke gillar inte skräck filmer :P

hehe ! 

så kul att titta på honom :D 

hehe komedi :D 

hehe ne men nu ska jag slå på filmen snart 

puuuussss! 

Av Mickiz Andersson - 26 december 2010 18:06

shopping dag idag :)

har köpt en massa kläder :)
hehe !

as gött !

iaf nu har man precis varit hos mickes trevliga grannar på middag ..

jul bord för tredje gången :/

hehe

julafton var ganska trevlig och kul ..

men jag gillar fortfarande inte julen ..

asså nu ska jag snart ta lite foton på mobilen eftersom jag behöver nya på mig ;)

hehe :D

iaf så kommer min kväll antagligen bli chill vid datan och vänta på sms :)

fucking kul !

nu ska man ta det lungt en stund ..

sen blir det nog ut med hunden :D  

så jävla kallt ute :( 

vinter jävel! 

typ 28 minus ute igen :/ 

fyfan

aja pusss hej !

mörker bild :O :D 

   

Av Mickiz Andersson - 25 december 2010 21:48

hej hej sitter och tittar natt på museet på kanal 4 ;)

härlig film (Y) 

aja tjao <3 

puss :D

Av Mickiz Andersson - 25 december 2010 14:45

ååå så sanna låtar  :] älskar texterna...


LÅTARNA STÄMMER IN PÅ MIG PÅ NÅGOT SÄTT ! NI KANSKE INTE KÄNNER DET MEN JAG  GÖRT !!!!!! :D

PUSS








så underbar...<3












Presentation


Mickiz !
13 år född i falköping! :D
ngt mer? :D

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards